sr1 Creative Commons License 2024.05.08 -1 0 110721

Ma megnéztem egy Tiguant Rline-t 4x4 DSG, a 180Kw-os benzinessel, amit megvett egy ismerős jutányosan. Megrendelte valaki még tavaly és elhozták, de  megjelent közbe az új model és visszamondta, mert megjelent közbe az új model. Az üzletközötő felhívta.  

Hosszitott változat, de nem a 7 üléses, nagy a lábtér hátúl, tolható a hátsó üléssor, nagy a csomagtartó, nagy családi kocsi, van pótkereke is, adaptív felfüggesztés, éllófűtés, elég magassz a karosszéria a 19-es kerekekkel. Vagy 1700kiló menetkész tömegbe. De legalább van benne egy pótkerék féleség, mankókerék talán.

Nézem az első féket, egy dugattyús. Tehettek volna bele legalább egy kétdugattyús, vagy négy dugattyúst. 

Fordultam vele egy kört, hát az harap és érzékeny a gázpedálja. A bőr karpit: kicsit gagyi. Kormánygomb ugynaz a szar, mind az enyémben.  

Nézem cimkét a motortérben, 508 00 509 00 0W-20 olaj. Na, ez nem semmi.       

 

 

Az ismerős B8-as Passat Allrod-ról ül át, az is 190-es dízel, azt mondja, hogy azért kellett nyomni neki a pedált.

A nyomaték viszi, de vezettem párszor azt a kocsit és néha felnyítottam a motorház tetőt, meglepően meleg volt a turbó környékén. 

 

Előzmény: (M)Ákos (110720)