(M)Ákos Creative Commons License 2024.05.08 0 0 110722

Ez a 2.0 TSI olyan hőt termel, hogy esőben araszolva “gőzölög“ a motorháztető. Nyáron meg nem lehet megmaradni a járó motoros autó mellett hátul ácsorogva. Na, ezek még az O3 FL tapasztalatok, de az új O4 sem lesz másmilyen valószínűleg. Az O3 FL is gyorsan bemelegedett, bármilyen hidegben a reggeli 3 km-es utamon a szomszéd faluig (90-100 körüli folyamatos tempóval) felnyomta 90 fokra (kijelző szerint) a vízhőfokot. Az O4-ben már aktív légzsalu is van: pl. 15 fokban reggel indulva elvittem a gyereket az oviba (nincs 2 km-re sem), 3 kereszteződés meg max. 50-es tempó, és kijelző szerint üzemmeleg volt, mire odaértünk. Kolléga is megjegyezte ma, aki elvitte az enyémet is kipróbálni, hogy ez aztán gyorsan melegszik. Ja, az O4 kapott már ehhez a motorhoz is zajcsökkentő (?) ”filcet” (nem az, valami új anyag) a motorháztető belső felére. A régiben nem volt, állítólag utólag sem szabadott beletenni túlmelegedés veszélye miatt.

 

Ha már a meleg, ma reggel kicsit hideg volt, úgyhogy kipróbáltam 1-es fokozaton az ülés- meg kormányfűtést, aztán már vártam, hogy túl meleg lesz, mint az O3 FL-ben. De nem! Épp hogy éreztem valamit. Ennek ilyennek kell lennie. Az előzőt diaggal programoztam át, hogy 1-esen ne legyen tojásfőző funkciója (a kormányt sajnos nem tudtam). Az új most pont olyan… Mondom, szerintem van itt fejlődés. Lehet, hogy olvassák a fórumokat, ha így van, jól is teszik.

Előzmény: sr1 (110721)