cam aro Creative Commons License 2024.05.08 0 1 219831

figyej battya. 

 

a lentebbi peldadba  mar belemostal mindent. 

a wiszkot, a hofokot, a mindent.  (ugye, olajterhelesnel MEG ezt ne szamoljuk...kerted..  ) 

szukitsuk ezt a kort le egy motor siklo csapagyazasara. 

a te allitasod szerint a szallitott mennyiseg a lenyeg. 

az en allitasom szerint pedig a nyomas. 

tekintsunk el attol az apro tenytol, hogy a ketto ossze fug. ***  

 

nem leszek osszeszedett, faradt vagyok. 

lesz mibe belekotnod. 

 

minden motor olajkore > nyomasszabalyzott < leszarja a wiszkot, a hofokot.. a szallitott mennyiseget. 

NYOMASSZABALYZOTT. (tekintsunk el a hybrid hulyektol. ) 

oke,  igazad lehet, szallitott menyiseget nehez merni. 

egyszerubb az olaj nyomasat. ***

 

na most a tegnapi peldamban peldaztam, hogy a kopott motornal nol a szallitott mennyiseg. 

te most a peldadban fasz se tudja, de valtozik a szallitott mennyiseg. 

 

mi baja lesz ettol a motornak ? 

semmi. 

egesz addig semmi, mig a szallitott mennyiseg fedezni birja a kivant olajnyomast. 

ha felborul a bili, ott a megnovekedett szallitas, ami szart sem er, mert a vesztesegek miatt nem birja felepiteni a kivant nyomast.

ez fogja megolni a motor, es nem a tobblet szallitas. 

 

azt hogy min vitatkozunk en mar nem tudom. 

de volt egy allitasom, hogy leszarom az utangyartott csapagyakat, AMIG az olajnyomas jo.  

ezt tartom is. 

most mar csak arra vagyok kivancsi hogy mi a faszomon vitatkozunk, HA minden olajkor alapveto ellenorzese  a nyomas meres. 

 

Előzmény: Paco155 (219825)