bnorci71 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 219839

bár az előző példádat sajna nem tudtam teljesen értelmezni és elképzelni, de mentségemre legyen egy rajz többet ér 3oldal írásnál néha :)

tegyük fel a példa kedvéért, de csak azért és mert csak az áramlást és a nyomást ketté akarjátok választani holott nem lehet mert magába mindkettő értelmezhetetlen.

 

Adott a főtengelyünk ahová X bar nyomással benyomjuk az olajat. DE ez az olajtér zárt tehát nem jön ki az olaj, de stabilan megvan a nyomásunk.

Majd a hajtórudat kezdjük el kalapáccsal ütni.

Le fog koppanni a csapágyhoz?

Le hisz az olaj a rendelkezésre álló teret ugyan kitölti nyomással, de semmi nem gátolja meg, hogy átvándoroljon a főtengely másik oldalára

 

Nem fog lekoppanni.

Miért nem mi, gátolja meg az olajat a másik oldalra vándorlástól? Mitől akar az olaj koncentrikusan elhelyezkedni a tengelyünk körül?

 

De én azt mondom nem lehet külön nézzni a nyomást és az áramlást a kettő szorosna összefügg és nem vizsgálható külön külön.

 

1.5dCI

2 vagy 2,5bar az elvárt max olajnyomás, nem emlékszem pontosan

Lófing.

Előzmény: lafanc (219836)