-carcass- Creative Commons License 2024.05.10 0 0 110733

Mint tudjuk , minél kopottabb a henger , annál sűrűbb olaj kell bele

Azért ez nem feltétlenül igaz. Legjobb példa az előző autóm. 2008-as Bravo 1.4 tjet. Egyszer csak elkezdte enni az olajat elég rendesen (1700km/1l). Akkor is ezzel az okossággal jött a "mester", hogy vastagabb olaj kell bele. Mivel ötletem sem volt, meg akkor még nem nagyon értettem a dolgot, belementem. Azt is ugyanúgy megette.

Na utána mértek egy kompressziót mind a négy hengerben, az meg rendben volt.

Kérdezték, hogy füstöl-e? Mondom én azt nem látom bentről. A turbót felújítottuk (kb ki lett cserélve), akkor is ette. Olajat sehol nem láttunk se csövekben, se máshol. 

Úgy adtam el, hogy nem tudta senki, mi a gond. Elmondtam az új gazdának, hogy ez a helyzet, de nem érdekelte, mert hogy csak városban fogja használni (korához és a km-hez képest - 225e volt benne - kívül-belül jó állapotban volt), szóval szó nélkül elvitte.

A múltkor néztem, még mindig forgalomban van, 300e km felett jár már.

De hogy az olajos sztori vége mi lett, az ismeretlen.

Előzmény: venuto (110728)