spapda Creative Commons License 2024.05.13 0 0 71149

Az új motor viszonylag nehéz (51 kg), a csónak meg könnyű (39 kg) és rövid (3.2 méter), így amíg nem siklik, ágaskodik. Ráadásul az utasok elhelyezése miatt csak a fartükörhöz közel jut hely a 24 literes tanknak és a bónusz súlyoknak (horgony, lánc, mindenféle kellék). A hydrofoiltól azt várom, hogy csökken az ágaskodási hajlam és persze csökken az a sebességtartomány, amíg ágaskodik, mert jellemzően előbb tud siklásba menni.

Kb. ezt várom tőle (nekem főleg a dőlésszög a lényeg, nem a végsebesség, hiszen az 4 fővel is közel 40 km/h, ami bőven több a kelleténél):

https://youtu.be/ezNOn9BbGYs

 

Amúgy nem létfontosságú, de komfortfokozó tényező lenne, főleg akkor, ha a hullámosabb víz miatt nem lehet a normál utazósebességgel (20-30 km/h) közlekedni.

Előzmény: Béci 72 (71146)