Kedves Lacipécs!
Meszemenően tévedsz ha azt gondolod hogy nincs figylembevéve amit Te ---és többen is hangsulyoztok..,éshogy süket fülekre találna.., pl a vezetőajtó mikrokapcsolóinak multiméteres ellenőrzése közvetlenül az ajtóvezérlőelektronika lehuzott csatlakozóin..,ami nyilván sok mindent kizárna-tisztázna----,
Ugy számoltam hogy kb 5-6-7 funkció nem mükődik ami ajtóérzékeléssel kapcsolatba hozható....,A hiányzó ajtónyitvajelzéstől---a világitás akusztikus visszajelzésenek hiányán át az elektromos tanksapka müködésének hiányáig bezárólag stb-stb.
Első-legfontossabb oka , hogy még nem bólintott rá az ügyfél milyen mélységben mehet a hibafeltárás/ javitás..,
"habokra" nem bontok szét egy ajtót mikrókapcsólókat tesztelni., amig nem tudom hogy hiba esetén kéri a Zárcserét is.....
Igaz hogy nagyon sanszos hogy pl egy vezetőajtóban lévő mikrókapcsoló hiba miatt nem müködik a tanksapka nyitás---,de azért nem kizárt hogy az ajtóvezérlő elektronikán akad el ajel ---, vagy akár ajtóátvezetőn kábeltörés van ..., vagy Komfortmodul hiba is okozhatja bőven.
A központizár két tartós hibájáról most ne is beszéljek.,ahol egyértelmüen zárcsere(ék) szükségesség van.., ez is olyan történet mint az ajtókapcsolóhiba okozta mizéria.., tulajdonképpen lehet ezekkel a hibákkal élni autózni, Ajtók zárhatók--nyithatók..,persze- esetleg bizonyos körülmények közt.,viszont bőven problémát okozhatnak....
Jelenleg ugy gondolom ----ha kérik a javitást---akkor egy jól müködő kompatibilis Komfortmodul csere az első lépés..., ami... kb 10perc kicserélni---és sok mindent kizár már eleve...,amugy is tipushiba hirében áll...
köszi hozzászólásod és többi Kollégnak is
üdv.C