cobra46 Creative Commons License 2024.05.13 0 0 28232

Kedves Lacipécs!

 

Meszemenően tévedsz ha azt gondolod hogy nincs figylembevéve amit  Te ---és többen is hangsulyoztok..,éshogy süket fülekre találna.., pl a vezetőajtó mikrokapcsolóinak multiméteres ellenőrzése  közvetlenül az ajtóvezérlőelektronika lehuzott csatlakozóin..,ami nyilván sok mindent kizárna-tisztázna----,

 

Ugy számoltam hogy kb 5-6-7 funkció nem mükődik ami ajtóérzékeléssel kapcsolatba hozható....,A hiányzó ajtónyitvajelzéstől---a világitás akusztikus visszajelzésenek hiányán át az elektromos tanksapka müködésének hiányáig bezárólag stb-stb. 

 

Első-legfontossabb oka , hogy még nem bólintott rá az ügyfél milyen mélységben mehet a hibafeltárás/ javitás..,

 

"habokra" nem bontok szét egy ajtót mikrókapcsólókat tesztelni., amig nem tudom hogy hiba esetén kéri a Zárcserét is.....

 

Igaz hogy  nagyon sanszos hogy pl egy vezetőajtóban lévő mikrókapcsoló hiba miatt nem müködik a tanksapka nyitás---,de azért nem kizárt hogy az ajtóvezérlő elektronikán akad el ajel ---, vagy akár ajtóátvezetőn kábeltörés van ..., vagy Komfortmodul hiba is okozhatja bőven.

 

A központizár két tartós hibájáról most ne is beszéljek.,ahol egyértelmüen zárcsere(ék)  szükségesség van.., ez is olyan történet  mint az ajtókapcsolóhiba okozta mizéria.., tulajdonképpen lehet ezekkel a hibákkal élni autózni,  Ajtók zárhatók--nyithatók..,persze- esetleg bizonyos körülmények közt.,viszont bőven problémát okozhatnak....

 

Jelenleg ugy gondolom ----ha kérik a javitást---akkor egy jól müködő kompatibilis Komfortmodul csere az első lépés..., ami... kb 10perc kicserélni---és sok mindent kizár már eleve...,amugy is tipushiba hirében áll...

 

köszi hozzászólásod és többi Kollégnak is 

 

üdv.C

Előzmény: lacipécs (28231)