pali923 Creative Commons License 2024.05.14 0 0 68320

Ezzel együtt a kedvenc szerszámboltomban nincsenek nagy véleménnyel sok szervizről. Ők nem nagyon javítanak, hanem továbbküldik valamilyen központokba. Azt mondták valamikor, hogyha a Bosch szerviz 5-ös osztályzatot kap, akkor a Makita 3, a DeWalt 2, a többiek rosszabbak. Volt olyan korszakuk, amikor azt mondták, hogy nem szívesen árulnak Makitát, mert a szerviz több esetben küldte azzal vissza a gépet, hogy szakszerűtlen használat miatt ment tönkre, és nem javítják garanciával. Ők meg küzdöttek ezzel a boltban a vevővel.

Szóval az éremnek sok oldala van. Sajnos tudomásul kell venni, hogy manapság a szervizelés semmilyen műfajban nem egyszerű, sokkal inkább a csere felé terelik a vevőket. A kuncsaft meg nem mindig hajlandó kifizetni a javítás árát, alkatrész, munkadíj, és valóban maradt egy régi gépe. Amiről te beszélsz, milliós kiadások lehetnek, azért az nem egyszerű történet.

Ha elektronika van benne, senki nem tudja megkeresni a hibát, ha meg forog, akkor gyenge volt benne a csapágy vagy a kapcsoló. Ehhez képest most az EU az újrahasználatot akarja nagyobb arányban bevezetni a hasznosítás helyett (állítólag Skandináviában elég jól megy). Hát nem tudom, hosszú lesz az út odáig.

Előzmény: fejes.i (68319)