-carcass- Creative Commons License 2024.05.15 0 0 110750

Végül is minden nap használatban van, napi 65-70 km állandó, heti 1-2 autópálya, alkalmanként 250-260km. Szóval megy bele a km rendesen. A pályázásra a dízel szerintem oké lenne, de azok a napi 30-35 km oda, aztán este vissza...nem biztos, hogy ezt már szeretné.

Alapvetően a benzinesnek sem tolom ki a szemét, de amikor kell, akkor induljon el. Inkább hazafelé szoktam meghajtani, néha 150-160, de tovább nem, mert nem szereti. :-)

Pályán így 5,2-5,5 között mozog, városban azért belemegy majdnem 7-be is. 

Szervizelni vidéken fogom, nem szakszerviz, olyan a környéken sincs. :-) 

(na jó 35-40km)

Ha csak annyi szerviz igénye lesz a 2.0 tsi-nek, mint az 1.4-nek (tekintettel, hogy fele annyi idős, a km meg még a fele sincs a meglévőnek), akkor nem zavar. Igazából a kötelező cuccokon kívül 200e km alatt az 1.4 tsinek semmi baja nem volt. Szóval szerintem jó a tsi motor.

És a következőt már nem fogom eddig megtartani. 6-7 évesen eladom vagy majd meglátom, hogy áll km. ügyében.

 

Ha nekem kellene döntenem a helyedben? Nem tudom, talán én a dízelt választanám. De igazából az állapottól függ, ha használt kocsiról van szó.

Holnap megnézek egyet-kettőt, aztán meglátom.

Köszi!

Előzmény: csíkos-háTTú (110744)