citera
2024.05.15
|
|
0 0
237833
|
Tehát akkor itt az a cél, hogy a különböző hőfokra tervezett motorokban a gyertya hőmérséklete ugyanannyi legyen? Ha ez nem stimmel, akkor az elektródahézag nem stimmel majd.
Ezek szerint akkor abból, hogy milyen hőértékű gyertyát ajánl az adott gépbe a gyártó, lehet következtetni az tervezett üzemi hőfokra? Ugye ha jól értem magasabb hőmérsékletre tervezett motorhoz nagyobb hőelvezető képességű gyertya kell, ahhoz, hogy a gyertya ugyanolyan hőmérsékletű legyen a melegebb motorban, a hőérték számértéke ekkor nagyobb.
két dolog jut eszembe erről: Ha másból nem, ebből lehet következtetni hogy milyen magas lobbanáspontú olaj kell a benzinbe, csak a hőérték számérték - lobbanáspont megfeleltetést kell tisztázni.
Ha kiherélem a katalizátort egy kipufogóból, akkor megváltozhat a gyertya szükséges hőértéke, mégpedig lejjebb megy. Ekkor tehát a gyártó által ajánlott gyertya hőérték nem érvényes.
Mik a tünetei annak, hogy nem megfelelő a beszerelt gyertya hőértéke? van olyan tünet, ami kizárólag erre a hibára enged következtetni? |
Előzmény: ''csiga (237832)
|
|