citera Creative Commons License 2024.05.15 0 0 237833

Tehát akkor itt az a cél, hogy a különböző hőfokra tervezett motorokban a gyertya hőmérséklete ugyanannyi legyen?
Ha ez nem stimmel, akkor az elektródahézag nem stimmel majd.

Ezek szerint akkor abból, hogy milyen hőértékű gyertyát ajánl az adott gépbe a gyártó, lehet következtetni az tervezett üzemi hőfokra? Ugye ha jól értem magasabb hőmérsékletre tervezett motorhoz nagyobb hőelvezető képességű gyertya kell, ahhoz, hogy a gyertya ugyanolyan hőmérsékletű legyen a melegebb motorban, a hőérték  számértéke ekkor nagyobb.

két dolog jut eszembe erről:
Ha másból nem, ebből lehet következtetni hogy milyen magas lobbanáspontú olaj kell a benzinbe, csak a hőérték számérték - lobbanáspont megfeleltetést kell tisztázni.

Ha kiherélem a katalizátort egy kipufogóból, akkor megváltozhat a gyertya szükséges hőértéke, mégpedig lejjebb megy. Ekkor tehát a gyártó által ajánlott gyertya hőérték nem érvényes.

Mik a tünetei annak, hogy nem megfelelő a beszerelt gyertya hőértéke? van olyan tünet, ami kizárólag erre a hibára enged következtetni?

Előzmény: ''csiga (237832)