"180-nál kikapcsoló sávtartó és tempomat:
Ezt nem tudtam, de logikusnak tűnik; aki ennyivel akar menni, az akkor tegye is oda magát és vezessen."
Ezért merészeltem megosztani a topikkal, mert Magyarországon legálisan ezt nem lehet kikísérletezni :)
És jogos, részben egyébként azért is toltam neki kicsit jobban, mert ahogy látszik, éjszaka volt, és bár az álmosság semmilyen jelét nem tapasztaltam magamon, a nagyobb tempónál jobban oda kell figyelni, meg azért ott az a kis adrenalin, ami éberebben tart.
A sofőrfáradtság-riasztót nem sikerült triggerelnem :),nem tudom, hogy működik egyáltalán, mit figyel, illetve hogyan kéne figyelmeztessen, ha túl fáradtnak/figyelmetlennek ítél? Én nem láttam még (igaz, nem is nézegetem gyakran), hogy a max. alatt 2 csíkkal lejjebb lenne, volt már valaki, akinek ez beriasztott? És mit figyel, a kormány/pedálmozgást? Sofőrt figyelő kamera (tudtommal legalábbis...) nincs az autóban.