Panzerbear Creative Commons License 2024.05.17 0 1 142501

Nem marad  a nyakukon. Egyszerüen köztes tárolásról van szó, ami teljesen normális az autóiparban. Nem úgy müködik, hogy egyesével a gyártósorról viszik öket  megrendelőkhöz, hanem ezer ok miatt, több helyen is tárolják öket. Mert szállításra várnak (vonat, hajó), mert egy új motorváltozat, vagy biztonsági extra miatt egy típusvizsgára várnak. Tele van Európa ilyen kisebb nagyobb köztes tárolókkal. Én jelenleg Münchenből szállítok autókat Olaszországba. Napi 6-8 vonatnyit. Az önmagában napi 1000 darab fölött van. Ezek egy része olasz piacra megy, a másik meg gyűlik valamelyik kikötőbe, amíg megjönnek értük a hajók...Logisztikailag nem lehetséges, hogy ezek az autók egyből a gyártósorról azonnal a megrendelőhöz kerüljenek, legyen az egy országos importőr, vagy egy megrendelő

Előzmény: toromon36 (142472)