trizs77 Creative Commons License 2024.05.17 0 5 348451

Négy halálos balesetem volt amíg hivatásosként vezettem.

Ez volt az egyik.

 

Mind idegen hibás.

 

A négyből egy történt városban.

A Kálvin téren.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Mindenki máshogy dolgozza fel.

Én a menjünk tovább csoportba tartozom.

Nem tudom most mi a szabály, de anno vagy a helyszínelő vagy a rendőr, megkérdezte, hogy :

       - Kér leváltót?

       - vagy tovább viszi a buszt?

Mindíg a tovább viszem-et választottam.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Aki a sztorira nem emlékszik

Az 1970-es években kicsi költői túlzással minden évben volt busz-vonat baleset.

Majd minden évben sok halottal.

 

Erre 1979-ben vagy 1980-ban (?) megjelent egy újság cikk amiben a firkász - mint később kiderült füllentett - azt írta a Volán Vezérigazgató szájába adva :

 

 ....".....Amelyik buszvezető ezentúl átmegy egy piros lámpán, azt kirúgjuk..."

 

az akkor hatályos KRESZ nem így rendelkezett, de ha a VEZIG ezt mondja, akkor ez így van.

Ezt a cikket ráadásul kinagyították és minden tartózkodóban kifüggesztették.

 

Elsőnek P.Pisti futott bele.

5-ös út táborfalva aut.megálló.

A vasúti átjáró fényjelző készüléke piros/vörös.

Mindkét irány belátható, de ugye ha átmegy = kirúgják.

Nem ment át.

Jó 60 percig állt ott.

M5 még nem volt, jó 5-6 km-s dugót csinált.

 

A második nem tudom ki volt.

 

Én a negyedik eset voltam.

Helyszín 3-as út vasúti átjáró, Nagyút-Visonta vasútvonal.

Mindkét irányban jó 600 métere belátható sík terep, még bokor sincs.

Nem mentem át.

Nagy dugó.

Kb. 15 perc múlva egy halott a dugóban.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: névtelen (348449)