Négy halálos balesetem volt amíg hivatásosként vezettem.
Ez volt az egyik.
Mind idegen hibás.
A négyből egy történt városban.
A Kálvin téren.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mindenki máshogy dolgozza fel.
Én a menjünk tovább csoportba tartozom.
Nem tudom most mi a szabály, de anno vagy a helyszínelő vagy a rendőr, megkérdezte, hogy :
- Kér leváltót?
- vagy tovább viszi a buszt?
Mindíg a tovább viszem-et választottam.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Aki a sztorira nem emlékszik
Az 1970-es években kicsi költői túlzással minden évben volt busz-vonat baleset.
Majd minden évben sok halottal.
Erre 1979-ben vagy 1980-ban (?) megjelent egy újság cikk amiben a firkász - mint később kiderült füllentett - azt írta a Volán Vezérigazgató szájába adva :
....".....Amelyik buszvezető ezentúl átmegy egy piros lámpán, azt kirúgjuk..."
az akkor hatályos KRESZ nem így rendelkezett, de ha a VEZIG ezt mondja, akkor ez így van.
Ezt a cikket ráadásul kinagyították és minden tartózkodóban kifüggesztették.
Elsőnek P.Pisti futott bele.
5-ös út táborfalva aut.megálló.
A vasúti átjáró fényjelző készüléke piros/vörös.
Mindkét irány belátható, de ugye ha átmegy = kirúgják.
Nem ment át.
Jó 60 percig állt ott.
M5 még nem volt, jó 5-6 km-s dugót csinált.
A második nem tudom ki volt.
Én a negyedik eset voltam.
Helyszín 3-as út vasúti átjáró, Nagyút-Visonta vasútvonal.
Mindkét irányban jó 600 métere belátható sík terep, még bokor sincs.
Nem mentem át.
Nagy dugó.
Kb. 15 perc múlva egy halott a dugóban.