4ndr3w Creative Commons License 2000.06.12 0 0 12
Ellenben a Nyugatiba már számtalanszor próbáltam rendelni telefonon, és még EGYSZER SEM sikerült. Legutóbbi esetben reggel 8-tól délután 1-ig kb. 10 percenként hívtam őket, mivel alkalomszerűen úgy adódott, hogy az aznap esti IC-vel kellett volna hazamennem. Legtöbbször foglalt volt, de ha néha ki is csöngött, akkor se vették fel.
A sok órás próbálkozás után végül felhívtam a Nyugati információs számát, ahol kicsit dühösen
adtam elő a hölgynek a problémámat. Ő sajnálkozott, hogy megérti a problémámat, meg hogy higgyem el, hogy nem ők tehetlek róla. Elmondta: nem érti, hogy a főnőkség miért hirdeti meg ezt a telefonos rendelési lehetőséget, amikor nem tudnak megfelelelő kapacitású munkaerőt biztosítani a feladathoz, magyarul NINCS EMBER, akinek lenne ideje telefonos rendelésekkel foglalkozni.
Ennyit a MÁV-ról...