Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.06.21 0 0 158
Hali!

Szerintem akkor mondhatjuk, hogy minden ügyfélcentrikusan működik, ha ilyen eseteket senki sem tud majd felhozni. Addig pedig annak van fejlődni- és tanulnivalója, aki el akar adni valamit.

Nekem pl. az egész életem arról szól, hogy el kell képzelnem több százezer ügyfél óhaját, és elébe kell mennem az elvárásoknak. A lőtéri kutyát nem hatja meg, hogy mennyit dolgozok ezen, vagy elrontok-e valamit. Épp ezért, amint én vagyok valahol ügyfél, nagyon közömbös tudok lenni mindenféle kifogásra vagy egyéni szociális problámára a kiszolgáló személyzetet illetően. Oldják meg! Azért fizetek én nekik, nem pedig ők nekem. Ha kevés az alkalmazott, mert jól megy a bolt, föl kell venni többet. És így tovább.
Szerintem az ügyfélnek mindig igaza van, ez az első pont. Ama második pont esetében pedig, amennyiben mégsem lenne igaza, automatikusan életbe lép az első pont. Minden modern kereskedésnek ez kellene legyen beleírva a házi szabályzatába, és eszerint kellene viselkednie, még virtuálisan is.

Előzmény: movte (156)