Danee Creative Commons License 2000.06.29 0 0 57
Szevasztok,
Festésnél maradva, csak annyit szeretnék hozzáfüzni, hogy érdemes többet törödni vele, mert az összhatásban majdnem ez a legfontosabb. Ja és hagyni kell rendesen megszáradni, nem szabad sietni vele, ha te csinálod otthon. Összezerelés elött és közben érdemes valamivel letakarni, nehogy egy-egy lepottyano csavar, szerszám tönkrvágja a fényezést .. Nekem sikerült a sárvédőt elrontani a fentiekkel :( A kromofággal csinnyán bánjatok, jól zárjátok el minden egyébtől, és azokat a szerszámokat is, amellyekket dolgoztok ezen festékmaróval, mert ismét a saját tapasztalatom: kesztyüben kapartam le a festéket a motorrol egy rongy segitségével. Másnap a lefestett alkatrészeket nézegettem, aztán láttam néhány porszemet a tankon.......és ügyesen letöröltem a krtomofágos rongyal :((((((

-kromozás: elvittem az alkatrészeket a galvanizálóhoz, aki tutin FLEX-el szetkuldte a
gyujtáskapcsolo kurüli kis lemezt. Amikor megláttam, majdnem kihullott az összes hajam-fogam. Szóval tényleg be kellett volna tartani egy öreg szaki szavait, aki azt mondta, hogy ne hadj ott sehol alkatrészt, mert sajna néhány mesterben nem lakozik a szépérzék.

-polirozás: vigyázzatok, mert például a régi BSA-kon a blokk egy része, vagy több is
olyan aluminium öntvényből készült, aminek pora belélegezve(csizolás, polirozás) közben súlyos károsodást (fulladást) okozhat. Ez nem vicc.

csao
DAnee