tudorapo Creative Commons License 2000.07.12 0 0 54
Mindenképpen alapvető tervezési elv. Van, ahol csak magyarázat (pl. az autók nem azért készültek/készülne vastag lemezből, mert hideg van, hanem mert nincs vékonyabb), de vannak területek, ahol nagyon jól jön. Nem viccből nyeri KAMAZ és TATRA a hosszútávú rallyekat, egyszerűen van, amikor a nyers erőt, vastag lemezt, rudat nem helyettesítheti semmilyen fejlett elektronika. És ezért szeretjük ezeket a holmikat. Nyilván a kockaladáért annyira nem rajongunk.

És a Szuhoj 27 és 35 nem véletlenül a legjobb műrepülő vadászgép, ott a teljesítményt nem pótolhatja semmi. Az vitatott, hogy mi a jobb, lopakodni, és messziről ölni, mint az amik, vagy gyorsan rohamozni, mint az oroszok, de hogy rohamozni jobban rohamoznak a Szuhojok, mint ahogy lopakodnak az amerikai gépek, az tuti.

E témában ajánlom figyelmetekbe az utolsó előtti Autó Magazin vezércikkét. A cikkíró sárba ragadt egy csúcstechnikájú álterepjáróval, és fennhangon visszasírta a régi szép állandó összkerékhajtást.

A TATRA-s képek között nem látom az ágyúsat, pedig van olyan is. Én nem találom, vagyegyéb?

Előzmény: trebb (53)