fastcar Creative Commons License 2000.08.16 0 0 171
Nekem most az olaszországi 3000 km-es úton eléggé vegyes használat (órás dugó, városi bóklászás, 150-160 autópálya) mellett 18km/l-t (5,55 l/100km) írt a gép, a valóság pedig 5,82 lett.

Az én ízlésemnek alsó fordulatokban erötlen a 16V motor, ha csinál valamit, azt csak 3000 felett teszi.

Márkakereskedés téma:

A Fiat Preisz-nél mikor egyik nap hazafelé mentem az Alfával, megálltam, hogy kipróbáljak egy másik autót is a sajátunkon kívül. Már megvolt az új kocsi otthon 3-4 hónapja, de gondoltam megnézem mit kínálnak. Éppen mindketten ügyféllel voltak, de a fönök odaadta a kint álló tesztautó kulcsát, hogy kanyarodjak el arra Solymár felé, meg nézzem meg az autót, mire visszajövök Ö összeszed valami anyagot meg ajánlatokat is nekem, esetleg más típusról is. Egyszerüen voltam öltözve, polóban, farmerban, nem látta, milyen autóval jöttem, nem jártam korábban náluk soha, akkor találkoztunk elöször, de nem kért tölem semmi iratot, semmit, csak a kezembe nyomta a kulcsot, elnézést kért a másik ügyféltöl és folytatta a hitel-konstrukció bemutatását. Na ez szerintem egy nagyon korrekt eljárás volt és ha marlowe miatt is tesznek egy ilyen 1/2 perces szünetet a másik ügyféllel, akkor most egyel több elégedett Punto tulaj lenne az országban.

Én rólam talán tudott, hogy imádom az olasz autókat, leginkább is a Lamborghinit és az Alfa Romeot. A Fiatot annyira nem szerettem egy-két régi modelljét leszámítva.
Az elsö alap Punto 55S-t azért vettük meg másfél éve, mert kellett egy ilyen jól variálható kis autó, és elötte jól körülnéztem tartóstesztek, szervíztapasztalatok, helykínálat, egyebek terén. A vállakozásnak meg költségre volt szüksége, úgyhogy megvettük. 1 év alatt 20.000 km-t mentünk vele minden gond nélkül, aztán tavaly megjelent a PII. Feleségem egyböl beleszeretett. Eldöntöttük, hogy lecseréljük, de akkor már legyen minöségi elörelépés is, úgyhogy a HLX-et rendeltük meg. Január óta már 10.000 km van benne és nincsen semmilyen gond vele.

Előzmény: prb (160)