Aszpirin Creative Commons License 2000.12.14 0 0 62
Én is kártyával fizetek mindig, és számlát is kérek mindig. Ennek ellenére a tárcámban mindig van apró, amit az előzékeny benzinkutasnak szánok.
Szóval a MOL-nak nagyon sok franchise töltőállomása van. Azoknál csak az image és a know-how a MOLé, a tulajdon nem. Na ez a know-how nem mindig "megy át" a franchise töltöállomásokra.
Példa. Gyakran járok Tatabánya felé a 100-ason. Herceghalomnál van egy franchise MOL-kút. A múltkor ott tankoltam. Jött a benzinkutas, mit segíthetne. Mondtam, tele kérem, és kezébe nyomtam egy százast. Gondoltam ezért a szélvédőt is lemossa (meg reméltem hogy a hátsó ablakot is), mert a ködös, nedves idő és a vizes út miatt nagyon koszos volt. Elmentem vizelni majd fizetni, és mikor visszajöttem, a fószer épp azt bámulta, ahogy az autóm másik utasa bőszen mossa a szélvédőt. Én meg nekiestem a hátsó ablaknak. És a kutas nézte. Nem szóltunk neki, de úgy éreztem, az ő dolga lett volna. Na mindegy, az a kutas többé egy fillért sem kap tőlem.
Van egy másik MOL-kút is, amelynek törzsvendége vagyok, Óbudán a rakpart és a Tímár utca közelében. Azok nagyon korrektek. Mindenkinek szívből ajánlom. Ma mosattam ott a járgányt, és a pénztáros is, valamint az egyik kutas is szólt, hogy vigyázzak, a kerékmosó nem működik, akarom-e így is a mosást? Én mondjuk észre sem vettem volna, hogy nem működik a kerékmosó, de jólesett, hogy szóltak.