marslakó Creative Commons License 2001.08.07 0 0 66
B0cs, de ide is beirom a penteki esetunket a MAV-val.

A Maestral-lal utaztunk Kanizsatol Szentgyorgyig, ahol a Tp fele kozlekedo Bz-re kellett atszalljunk.

A 205-os jo 60 perc kesessel indult Kanizsarol, es B.szentgyorgyon bevittek az elso vaganyra. Gep lejar, keszthelyi resz kijar es ratolat az elejere. Az egeszben csak az volt a hatborzongato, hogy egyreszt a Bz a masodikon allt, masreszt a Maestral elzarta az atjarot. Bejott Bp-rol az IC, szerencsere csak 4-5 utas szallt le es kellett a kocsi es a kerites kozott elmennie, az elso ajtonal az agyazatrol felszallnia, majd a tuloldalon a szep magasperonra leszallingoznia.

A meneszto is hasonlokeppen jutott vissza, majd par percre ra indult megint, hogy a Bz-t is menessze. Igen am, de nekunk fejenkent 3 pakkunk volt, es en jeleztem neki, hogy nagyon helyteleniteni fogom, ha elmeneszti a Bz-t, es nem varja meg, amig elmegy a Maestral es mi at tudunk menni az atjaron. Mire o: az ot nem erdekli, neki a vonatot el kell meneszteni. Amit tudtunk, nagy hirtelenjeben osszepakoltunk, es mondtam a forgalmistanak, ill. az epp annal az ajtonal levo Maestral-os jegyviszgaloknak, hogy na, akkor lehet segiteni. Becsuletere legyen mondva annak a fiatal kolleganak, aki kirohant a forgalmibol segiteni a legnagyobb taskaval, hogy nem nezte tetlenul az esetet.

DE: Mi van, ha mozgasserult szeretett volna a Bz-vel utazni? Mi van, ha esik az eso, es megcsuszik az utas a lepcson a lekaszalodas kozben? Mi van leirva az allomasi technologiaban?

Velemenyem szerint ez a forgalmi tevekenyseg ujabb bizonyiteka, hogy
1) Balatonszentgyorgyon hozza nem ertok kezelik a vasutat;
2) A MAV-nal semmit sem jelent az IC szintu szolgaltatas fogalma;
3) Ez a pokhendi alakokat jocskan foglalkoztato mammut ceg figyelmen kivul hagyja a balesetvedelmi szabalyokat.

A felelost ki kell rugni!!!

Előzmény: chromax (63)