Prince Tybalt Creative Commons License 2001.11.15 0 0 161
Halihow,

Néhány gondolat a játékról, így rögtön az elején. Az installálás fárasztó percei után, szinte már tűkön ülve vártam, hogy elindíthassam azt a játékot, amire lassan 5 éve várok.

Az intro nem okozott csalódást. Nem tudom, miért de valahogy nem tudtam elképzelni bármilyen renderanimot az elején. Talán mert még mindig bennem élt a wiz7 kétdimenziós plasztikussága, nem tudom. IMHO az intro tökéletesen megy a játék hangulatához és típusához.

Az intro után rögtön karaktereket generáltam. Régi ismerősként köszöntötek vissza a választható kasztok és fajok, aminek köszönhetően pillanatok alatt elkészült leendő partym koncepciója. Hála az átdolgozott karaktergenerálási rendszernek, nem kellett órákat eltöltenem a gép előtt, ha egy monkot vagy egy ninjat szerettem volna indítani :)

Gyorsan megcsináltam a karaktereket és irány a játék. Az induláskor volt még egy rajzfilmszerű FMV szekvencia, amiben beavatnak bennünket a sztoriba, űrhajónk lezuhan Dominuson és előttünk egy elhagyott kolostor körvonalai bontakoznak ki a ködből.

És most a technikai részletek :

A 3D engine nem csilivili, de szerintem tökéletes egy ilyen játékhoz és ráadásul még gyönyörű is. Nálam 1600x1024-es felbontásban, full detailon rezzenés nélkül hozta az 40-50 fps-t, (933 PIII, Gef2GTS, 512 RAM) ami azért szép teljesítmény.

Az interface nálam leírhatatlan boldogságot okozott, ismét csak a Wiz7 retro feelingjével. A kezelése szerintem egyszerű, gyorsan hozzá lehet szokni, habár az elején kicsit el lehet veszni a lehetőséges és opciók kavalkádjában.

A harcrendszer VÉGRE körökre osztott. Végre nem kell kapkodnom, amikor valamit varázsolni akarok, esetleg gondolkodom a következő lépésen. Az ellenfelekből megint kismillió lesz és nem mellékesen 360 fokból támadhatnak, tehát fontos szerepe lesz a partyformációknak. Meg is szívtam szépen, amikor egy Noxious Slime hátúlról beleköpött a kevés HP-s varázslóm seggébe, egy köpésre majdnem kiírtva szegény varázstudót :)

A történetből még nem sokat láthattam, mert az első dungeon (Lower Monastery) szerintem beillik egy tutorialnak is, főleg a harcon van a hangsúly és azok sem a nehezebbik fajtából ...

Szóval első látásra a játék ütni fog, főleg ha belegondolok, mennyi terület vár még felfedezésre és meghódításra :))

Megyek is vissza jáccani,
üdv,
Tybalt