HA-SLN Creative Commons License 2001.11.15 0 0 106
Természetesen igazad van! Én nem is azt mondtam, hogy egyből azt akarok vezetni. Sőt szerintem minimum 10 év, és ezért mondom, hogy lehet bízni benne, de akkor éri csak meg ha ez a célod.
Hobbi? Minek a szakszó? Megéri? Bármikor vezetheted a repcsit, ha elmégy egy oktatóval...
Én úgy szoktam Cesnával, hogy kimegyek Budaörsre, és befizetek egy órát, azzal a feltétellel, hogy hagynak repülni.
Gondolod nemet mondanak? Hm! Kell nelik az óraszám, és ők is boldogan repülnek ha tehetik.
És alig várják valakivel el lehessen menni. Mert ugye egy oktató is akkor léphet tovább, ha megvan egy bizonyos óraszáma. Én kaptam leveleket, hogy üljek be valaki mellé, vagy szivesen megtanítanak, de mind hobbirepülő, aki szeretné csökkenteni költségeit. Amit nem is csodálok látva az árakat!
Ha hobbi, akkor legyen hobbi, és csak néha megyek ki repülni.
Ha hivatás, akkor érdemes belepumpálni a lét.
De először fősuli, angol, és utána a reppenés.
Csak ezt az utat nem látom tisztán.
És ha így nem megy, akkor marad a szimulátor, és ha van pénzem Budaörs..:-))
Sok szakszóval rendelkező ember már csak a neten a "virtuális légtérben lovagolja a felhőket".
Egyébként minap hallottam, hogy ha valaki pilótaként dolgozik, nemhogy nem kap fizetést, hanem ő fizet! Hoppá! Akkor érdemes felülni a Malév gépekre? Ki vezeti a gépet? Milliomos beképzelt bugrisok? Vagy tapasztalt tanult pilóták? Érdemes elgondolkodni.............
Laci!