Dark Future Creative Commons License 2002.03.11 0 0 151

Tisztelt Ügyfélszolgálat,

2002. március 10-én feleségem Pécsről Budapestre utazott a Misina IC vonattal.
A vonat 16:45 helyett 17:10-kor érkezett meg Bp-Kelenföld állomásra. A hangosbemondó közlése szerint is 20 percet késett, ezáltal a MÁV is elismertnek tekintette a késés tényét.

A jegypénztárnál a pénztáros nem volt hajlandó visszafizetni a pótjegy árát, ezt
"felsőbb utasítással" indokolta. A forgalmi szolgálattevő nem volt a kijelölt tartózkodási
helyén, így vele nem tudtunk beszélni. Az információnál a szolgálatot teljesítő hölgy
flegmán viselkedett, válaszadás közben is kézimunkázott (hímzett) (!), nem volt hajlandó jegyzőkönyvet kiállítani, és többszöri felszólításra sem mondta meg a nevét. A panaszkönyvben rögzítettük az esetet, de azt nem volt hajlandó aláírni.

A késés egyértelműen a MÁV hibájából történt, hiszen előre meg volt szervezve Pécs és Szentlőrinc között a vonatpótló autóbusz (3 db csuklósbusz), így nem váratlan eseményről vagy vis majorról van szó. Pécsett feleségemnek azt az információt adták, hogy késés esetén természetesen Budapesten visszafizetik a pótjegy árát, amennyiben 15 percnél többet késne a vonat.

Kérem az eset mielőbbi kivizsgálását.

Tisztelettel:
aláírás