nyomdász Creative Commons License 2002.03.16 0 0 154
Először írok ebbe a topicba. Jó estét!
Szerintem arra gondolt, hogy az IC-k 99%-a. Nem hiszem, hogy az a legfontosabb, számtanból hányasa volt, hanem az, hogy egy oldalon állunk. Mérgelődünk a jobbítás szándékával, s értetlenül nézzük, hogy ami egy kívülállónak annyira világos és egyértelmű, bizonyos begyöpösödött vasúti vezetők hogy nem látják.
(Ez egy külön tanulmány lenne, hogy miért nem látják. Csak azt a tanulmányt az Ügyészségi Nyomozóhivatalban kellene megírni a Közlekedési Miniszter feljelentése alapján. De akkor ki maradna vasutas?)
Másik dolog, amit itt már olvastam, a BARTÓK EC. Azzal a vonattal elég sokat utaztam Pestről Miskolcra. Ha emlékeim nem csalnak, sosem késett, amikor mi utaztunk rajta. Ki is volt használva rendesen, legalábbis Miskolcig, aki az ellenkezőjét állítja hazudik. Sajnos nekem Miskolcról Tornanádaska felé tovább kellett volna utazni, de a szárnyvonalon közlekedő személyt menetrend szerint 7-8 percel előtte indították el. Maradt a Búza térről induló Volánbusz, amin meg a túlzott kihasználtsággal volt gond. Hely=nyema. Plusz egy db MKV-jegy + csomagcipelés. Ráadásul a busz útvonala csak Edelénytől megy azonos településeken.
Tehát adva volt egy vonat, amelyik pl. Münchenből reggel fél 8-kor elindult, megtett több mint ezer km-t, pontosan befut M-ra, majd a világörökségek közé abban az évben felvett Aggteleki Nemzeti Parkba nem lehet eljutni, mert az utolsó 50 km-en nincs csatlakozása, ill. integethet neki az utas(mert voltam én is úgy, hogy láttam a kijáró személyt).
Mi ez, ha nem üzletpolitika?
Reklamáltam, beírtam a „Javaslatok könyvé”-be M-on. Válasz az állomásfőnöktől, vagy a helyettesétől: Azért menesztik a személyt előbb, mert az utazási igények nem kívánták, hogy bevárja az EC-t. (Észbontó!!!!!!!!!!!!!!)
Előzmény: transport (153)