Véleményem szerint:
A repülőgépet olyan pilóta vezette, aki nem volt megfelelően gyakorlott, ezért kellett neki az utolsó pillanatokban gázt adnia, különben letarolta volna a Pentagon melletti domboldalt a közúttal együtt.
Az épület mellett közvetlenül egy trafóház állt, a pilóta a jobb szárnnyal azt találta el, ez szétforgácsolta a jobb oldali szárnyat.
A Pentagon gyakorlatilag "oszloperdőre" épült, ez kb. 1 méter magasságig ér a föld felett, erre építették az épületet.
A repülőgép bedölve érkezett az épülethez, picivel a föld felett. A bal szárnya gyakorlatilag szétporladt ezeken az oszlopokon az épület alatt a becsapódáskor. Amikor odafértek a mentésben résztvevők, azt téglaoszlopokkal pótolták, egészítették ki.
A repülőgép törzse három épületszárnyon ment keresztül, a harmadik szárnyon is két-embernyi átmérőjű lyuk maradt.
A becsapodás az éppen felújított és a régi épületrész választóvonalán csapódott be.
A felújított részt belül acélpántos merevítéssel (és más erősítésekkel) látták el. A merevítés miatt nem szakadt le az épületszárny azonnal, csak mintegy 40 perccel a becspódás után. (Ezért tudtak menteni belül.)
Az új épületrész jól vizsgázott, (és rosszul is) mert a belső tűzoltórendszer megakadályozta a nagy épülettüzet (a másik oldal napokig égett), viszont nem lehetett elzárni a csapokat.
Szóval szerintem ez történt. Bocs a hosszú beírásért.