Kiraly Creative Commons License 2002.05.21 0 0 538
Hat hogy ertenek hozza az tulzas de volt szerencsem sok mindennel repulni es kisebb gepeket vezetni is.
Ja, kozben annyit hogy persze a gepbe tankolt uzemanyag alapvetoen fugg a felszallosulytol is, annak illetve az utvonalnak a fuggvenye. Tehat ebben a szamitasom nem preciz.
Na, szoval visszaterve az elobbi temara.
Leirom hogy nekem mi a budos az egesz sztoriban.

Mivel repultem mint mar irtam kisebb gepekkel (vezettem is Z-142-est, Cessnat, stb) van elkepzelesem arrol hogy mit jelent 50 oraban latas szerint (VFR) megcsinalni a kikepzest, milyen tudasalapot nyujt az (SEMMILYET) egy nagy gep elvezetesehez. Magyaran erzem azt nagyjabol hogy mi minden kell ahhoz hogy egy egymotoros szar Cessna utan egy telitankos Boeinggel rarepuljel a celra az Egyesult Allamok tulzsufolt!!!!! legterebol ki a Keleti Partra, majd utana kis magassagon ( amihez iszonyu rutin kell) huzott forduloval belerepuljel a toronyba. Amikor tobbhajtomuves gepnel forduloban az ivelolap konfiguracio, hajtomu fordszam, stb. mind-mind szamit. Arrol sem szol am a fama hogy a muszerrepulessel sem valoszinu hogy bajban voltak az elteritok. De nem am... S az meg a minimum hogy az iranyadokra rarepulessel tisztaban kellett lenniuk a terroristaknak. Nem nagy szam persze rarepulni egy iranyadora de hat akkor is.

Szoval ezert mondom en hogy amikor sokan Microsoft Simulator-ra mutogattak hogy ott milyen jol meg lehet tanulni repulni akkor jottem ra mennyire befolyasolhato a birka nep...

Utana meg jottek ezzel a nagy kamu 4-ik gep esetevel. Hogy egyesek alacsonyan lattak, stb. Kozben a felveteleken egy 30cm-nel nagyobb darabot nem latni belole, s 9km-es korzetben szorodtak szet a roncsok.

Előzmény: alfredoo (537)