mazsika75 Creative Commons License 2002.06.13 0 0 393
Hello Mindenkinek!

Mis most jöttünk haza 06. 11.-én Korfuról. Moraitikán voltunk a Margarita apartmanban. Ez már az ötödik nyaralásunk volt Korfun, de mint mindig, most is szuper volt!
Az időjárással kapcsolatban nem voltak túl jó élményeink: Budapesten napsütésben szállt fel a repülő és Korfun esőben szálltunk le. Az 1 hét alatt egyetlen olyan napunk volt, amikor reggeltől estig sütött a nap. Egyébként az időjárás állandóan változott. Sok felhő és szokatlanul erős szél volt, úgyhogy óráról órára váltakozott a napos és a borús idő. A korfuiak is panaszkodtak, hogy ilyen szeszélyes időjárásuk még nem volt. Szóval aki mostanában utazik, ne lepődjön meg, ha esetleg nem lesz állandó napsütés és 40C.

ezmarcsakjolesz!
Mi kétszer voltunk a Petros apartmanban. Ha nem vagytok szállodákhoz szokva, akkor szerintem tetszeni fog. Ha részletesebben érdekel valami az apartmannal kapcsolatban, szívesen válaszolok.
A robogó bérlést mindenképpen ajánljuk, mert igazán csak így lehet bejárni a szigetet. Rengeteg gyönyörű hely van, ahová másképpen csak nagyon nehezen, vagy egyáltanlán nem lehet eljutni. Szerintem aki csak a helyi buszjáratokat használja, az igazán nem is lát semmit a szigetből. Mi most egy 125 ccm-s Kymco Bet&Win robogót béreltünk 1 hétre 90 Euróért. Ez gondolom főszezonban változik, csak tájékoztatás képpen írom.
Az árak szerintem alig változtak. Az Euro miatt nagyobb drágaságra számítottunk. (Bár lehet, hogy ezek még nagyon előszezoni árak voltak.)

Bárki nyugodtan kérdezzen, szívesen válaszolunk.

Mindenkinek jó utat, aki hamarosan indul Korfura!