gGAbesz Creative Commons License 2002.09.29 0 0 253
Mint a GYV-n. A régieket leépíti, az újakat átszervezi, mindjárt olcsóbb lesz a leves. Ha pedig nem jön be, (mint a GYV-n) angolosan veszi kalapját és távozik.

A Cl-i vonal csúcskeresztmetszete -úgy tanították- a Szentimre tér. Innen az okosok és az utasszámlálási adatok szerint az utasok nagyrésze átszáll vagy át tud szállni valamelyik buszra, ebböl kiindulva tehát így elég kapacitást mutatnak a HÉV-vel párhuzamosan menő autóbuszvonalak. Max besürítik ezeket, de ezzel azok is jóljárnak, akik nem a HÉV-vel párhuzamos szakaszra mennek. A teljes pótlás ellen szól az is, hogy nem egészséges az se, ha a buszok a HÉV állomásig "vonatoznak", ezzel feltartják egymást és a közlekedés más résztvevőit is.
Azért kiváncsi lennék egy Cl-i szakértő véleményére is...

Előzmény: hév (249)