exlexman Creative Commons License 2003.01.19 0 0 490
Mint irod, a forrásod alapján: " Azon a szavazáson például, ahol Elvis jutott be a villába, összesen 80 247 voksot számoltak össze, ebből pedig több mint ötvenezer az utolsó fél órában." és végül de nem utolsó sorban "
A 06 81-es számot a Matáv telefonközpontja szolgáltatja, tehát teljesen elképzelhető, hogy a túlterhelést nem bírják a vonalak."

Érdekes információ, mert ez ugye percenként 1670 hivás, tehát 1 mp-re vetitve ez 27 hivás, amit ugye egy ISDN PRIMER (értsd.30-db. vonal) minden megerőltetés nélkül tudna fogadni, de a kiszolgáláshoz legalább ebből 5 db kellene, és ez csak egy játékos tehát ez minimum 15 x 30 vonal! Az RTL KLUB területén nincsen ekkora mennyiségű hivás fogadására alkalmas eszköz! A vidéki telefon hivások esetében ez még lehetetlenebb dolog, mert a hivás, el sem jut a hivó fél központjáig, hiszen az adott időrésen belüli hivás, azt a látszatot kelti a telefon állomásban, mint ha foglalt lenne a vonal. Tesztelésre javaslom azt, ha felhivod a barátod vonalát - vezetékes, amin alapból ki van kapcsolva a hivás várakoztatás - és mialatt őt felhivod és csörgeted, a másik telefonról csörgesd meg. Érdekes módon foglalt jelzést fogsz hallani, pedig nem is beszél a vonallal senki!Hmmm. Valójában nem csalnak az eredménytelen betárcsázások során, "csak" egy olyan rendszerrel dolgoznak aminek kapacitása felől pont a MATÁV-nak kellene szavatolnia, de hát ugye ezt mint látjuk nem tudják megoldani! Valójában ki a hibás? Azt gondolom, érvelhet az RTL KLUB azzal, hogy a MATÁV-AXELERO mert azt igérték technikailag kezelni tudják a problémát! Az első peres eljárással vége lenne a nagy "egymásra borulásnak RTLKlub és MATAV között" mert kiderülne egyből, szegény RTL Klubot megtévesztette a MATÁV!:)) Okoooos vagy te Árpa Attila a jogászaitokkal együtt!:)) A MATÁV ezt most jól megszivta! :DDDD

Előzmény: alibenkuka (489)