Kis C Creative Commons License 2003.06.22 0 0 129
Szijasztok!

Én is polgári pilótának készülök ám! :)
Nálam a legnagyobb gondot a cash okozza. Annyi el?nyöm van, hogy már óvodás koromban eldöntöttem, hogy ezt szeretném csinálni, úgyhogy így is terveztem idáig az életem. 18 éves vagyok. Pont holnap lesz a szóbeli érettségim. Úgyhogy szorítsatok! :)
Szóval most repül?gép-m?szerészetet tanulok. Nyáron a Lufthansanál lesz gyakorlatom, és az Airbusokon fogunk dolgozni. Jöv?re meg is lesz a szakmáról a papírom, meg a nyelvizsgám. Valószínüleg felvesznek (a jegyeim miatt) a M?egyetem közl.mérnöki szakára, amit ha sikeresen elvégzek lesz egy repül?mérnöki diplomám. Ez így mind szépen is hangzik csak még életemben egyszer sem repültem, ugyanis csóró vagyok. Pedig már ideje lenne lerakni egy PPL-t minimum. A pénz tényleg nagyon sokat számít, és anélkül mindegy, hogy mennyi esze van az embernek... Húú, de elszálltam magamtól :))

A PPL-t valószinüleg eltom majd kezdeni az egyetem után, mert 5 év alatt 1,4 millát azé simán össze lehet kaparni, csak hát a folytatást nemvágom. Utána még kell CPL meg Multi-Engine Liszensz. Ami marha sok pénz!!!
Én úgy tom a Malév vesz úgy fel embert, ha már megvan a Multi-Engine-je, hogy ?k majd állják az ATPL képzést, így viszont X évig náluk kell dolgozni és úgy törlesztik. De higyjétek el így is amit ott a levonások után kapsz b?ven fentarthacc egy családot... Vagy kett?t :)

Valahol itt olvastam, hogy az életben nem keresed meg ezzel a munkával azt a pénzt amit ráfordítottál. Ez még magyar viszonylatban sem igaz. Valamivel többet adnak a Malévnál, mint fél milla. Külföldön ennek a többszörösét fizetik. Egy repül?s haverom ismer?se a Swiss-airnél dolgozik és durván 2 milliót kap havonta pedig még csak másodpilóta... Úgyhogy ebben nagyon sok pénz van, de sok pénzbe, id?be és kitartásba kerül. És ha egyszer eléred... :)))

Pacsi!