balu9999 Creative Commons License 2003.06.25 0 0 206
Sziasztok!!

Bocsi!!Nem alszok téli álmot még mindig az élők sorában vagyok, csak összejött jó pár problémám!!
Nem elég, hogy egy ilyen csodás nyaralás után munkába kellett állnom, de ráadásul mig nyaraltam megkaptam a behívóparancsot, hogy szolgáljam a hazát!!A gond csak az, hogy épp munkahelyváltás alatt állok (egyik helyen felmondtam, másikon meg igy nem alkalmaznak), igy próbálom győzködni őket, hogy a magyar hadseregnek nem rám van szüksége!!
Na bocsi a monológért, de valami mentséget fel kellett hoznom!!

Na visszatérve holnapra meglesz a beszámolóm és el fogom küldeni remélem még nem lesz késő!!
Na azért mondok pár szót a Calimera hotelról!!
Ez a hotel Hurghada központjától egy kicsit kiesik , kb. 7-8 km-re van a központtól de maga a hotel mindenért kárpótol!!!Ha be akarsz menni a központba hívhatsz a hotelból Taxi-t, de egy héten 3 ingyenes buszjárat indul Hurghadába este 8 körül!! Ezt mi is igénybevettük 2-szer mert bent a központban van egy két jó bolt!!Apropó majd keressetek egy emeletes ajándékboltot, mi mindent ott vettünk elég olcsón(nevét holnapra kiderítem)!!De szerintem ha többen összefogtok kb. 20 font-ért bevisznek vagy hazavisznek a helyi taxibuszok is, csak pofátlanul ki kell alkudni az árat előre!!
A szálloda szerintem nagyon korrekt!!Mi nem a főépületben voltunk, hanem a hanem a melléképületben amelyek mindegyike erkéllyel rendelkezik ami az udvarra és a medencére néz!!
Minden szobában hűtő, TV(Mtv2-vel), Légkondi ami napközben is megy!!Minden nap takarítanak, ágyneműt cser és törölközőt cserélnek és felvakarják az egész szobát. A szállodában svédasztalos kajálás van!! Nyugodtan ehettek bármit, mert mi is szinte mindent kipróbáltunk és semmi bajunk nem volt, na meg majd vegyetek helyi gyógyszert, neve ANTINAL nagyon hasznos kis szer a hasmenésre!!Nekünk csak akkor volt bajunk, amikor a fakultatív programok alatt a szállodán kívül ettünk!!

A szállodában búvároktatás folyik ha beiratkozol, masszaázs-szalon üzemel, valamint a parton lehet röplabdázni, focizni, ping-pongozni, billiárdozni, teniszezni, vizilabdázni..
Van egy Disco is ami heti 3-4-szer üzemel is bár nem látogatták olyan sokan!!
A legtutibb hely a Beach bár ahol délutánonként péksutiket raknak ki ingyenes fogyasztásra ha netán lecsusztál volna a kajáról!!Na meg persze koktélokat ihatsz egész nap(este 24-ig), mi szinte minden este itt időztünk ha csak tehettük!!
A parton elég jó napozóágyak voltak szélfogóval és napernyőkkel! Hát a víz kicsit sekély volt és vigyázni kellett a korallokkal, de volt egy hosszú móló amin be lehetett sétálni odáig ahol már mélyvíz volt!!Búvárkodni is lehet mert egy csomó korallzátony van!!
Egyébként a főépületben van mindenféle üzlet az áraik sem olyan borzasztóak, de alkudjatok csak ha tudtok bár nem nagyon engedtek!!

Tehát annak ellenére, hogy kinnt van a prérin ez a hotel, egy csodálatos élmény volt az itt eltöltött 11 nap!!

Na ennyit röviden a többit holnap küldöm!!
Remélem hasznos infókkal szolgáltam!!
Ha kérdésed van tedd fel bátran!!