lolek999 Creative Commons License 2003.06.30 0 0 219
Szia!

Mi 1 hónapja jöttünk haza egy hajós nyaralásból. A SeaGullban voltunk, nekünk tetszett, tiszta volt, saját strandja van igaz nem túl nagy. Hurghada kellős közepén van, szemben egy olcsó áruházzal. Megérkezésünkkor a félpanziós ellátást felbruttósítottuk allinc-ra napi 12 dolcsiért fejenként. Mivel a reggeli és a vacsora is svédasztalos és nem kell félni attól, hogy lerabolják, mehetsz későn is, mindig teli asztalokat találsz. Az ital viszont nincs benne a félpanzióban és viszonylag drága. A helyi sör (Stella) iható és a szállóban 12 vagy 18 fontért adták, azért nem tudom, hogy mennyi, mert mint említettem, allincben nem fizettünk érte. Nagyon tudom javasolni, mert az allincben benne van az ebéd, ami szintén svédasztalos, és déltől a helyi italok korlátozás nélküli fogyasztása is, igaz ez a tengerparton nem érvényes.

A hajóút csodálatos, mi a Solaris nevű hajóval mentünk, a két hét alatt itt volt a legjobb a kiszolgálás.

Ha bárkinek bármi kérdése van, szívesen válaszolunk. Egy jótanács mindenkinek: menjetek Egyiptomba! Mi is biztosan visszamegyünk.