GaGe Creative Commons License 2003.08.31 0 0 4
Sziasztok!
Látom nem volt felesleges a topic nyitása.
Mint már említettem, hamarosan életre kel egy kisebb szervezet egy 1987 óta müködő ifjusági egyesület keretein belül, ha minden jól megy Szept. 8-án. Sajnos önálló Egyesület alapításához nincs meg a kellő anyagi háttér (100-150 ezer forint), így kénytelenk vagyunk így megoldani a dolgokat.
A népszerűsítő/ismertető kiadvanybán benne vagyok, ha gondoljátok az m63.oldstars.hu oldalt is átszabhatjuk, én nem zárkozom el előle, azért készítettem, hogy megismerjék a sorozatot. Van itthon jellegrajzom, A0-as összeállítási rajz az UFC forgovázról, vonóerő-sebbeség jelleggörbe, Ganz-Mávag közlemények 43, van benne hosszú és kimerítő leírás a két prototípus gépről, Sm-en megvannak még az odakerült gépek üzemnaplói és még ezer dolog, amiből lehetne épitkezni. DGKUm is elég sokat tud az M63-ról tőle is lehet érdeklődni. Ha valakinek van kedve és ideje digitális formába hozni a rajzokat és leírásokat az az m63@oldstars.hu címen kérem jelezze, megbeszülünk egy időpontot mikor fővesztés terhe mellet odaadom a doksikat.

A63:
Ebből valószínüleg nem lesz semmi a gép védett mivolta miatt, és nem a nosztalgia hanem a közlekedési múzeum tenne keresztbe. Meg külömben is 4063 003-5 lenne nem A63,003. :)

Festés:
A jelnelegi festése annyiban külömbözik az kisérleti Ganz-os festéstől, hogy csak a szélvédőkig sárga nem a teljes homlokfal. Mellesleg jártak pályaszámtablával, a Gigant Club honlapján és az én honlapomon is van kép a régi festéssel, illetve rg7 honlapján a GH katalógusban is azzal a festéssela szerepel a 003 és 004, ha figyelmesen megnézed a vezérlőlábel is fönt van. Megjegyzem nekem a Szombathelyi házi festés tetszik a legjobban. (fekete forgóvázak és a főkeret alja az ajtókig, fölötte pedig meggypiros)

004 balesete:
Valószinüleg a közelekedési múzeum arhívumában lehet róla kép, csak oda engedélyt kell szerezni a bejutáshoz, és horribilis összegekért hívják elő papírképpé.

Egyenlőre ennyi jutott eszembe.
Gábor