GaGe Creative Commons License 2003.09.03 0 0 28
Hali!
M63 006,007,008:
A 006 kikerült a gyárból, megvolt a fútópróba, fővizsga stb, megcsinált 1 vagy 2 fordát (azthiszem, hogy 6 napos fordájuk volt anno), majd valamilyen piti vezérlőköri problémával lefküdt, 1-2 napig próbálták életre pofozni, de közben a 001-nek megfeküdt az indítórendszere, így a 006-ból átszerelték azt a 001-be, innetől alktrész-mozdony lett.
A másik kettő ha jól emléxem turbófeltöltő-repedés és vontatómotor kőrtűz miatt feküdt meg (szvsz elég lett volna 006-ot szétkapni, turbófeltöltőt és a vontatómotorokat átrkani másik 2 gépre).

A túrbót és a befecskendezést azért változatták meg, hogy nagyobb teljesítményű legyen a motor, valami minimális növekedést el is értek, de ez elhanyagolható.
A várt teljesítmény növekedést az aluminium dugattyúk gömbgrafitos öntöttvas dugattyúkra való cseréje, a hatlyukú egőfej egylyukúra való modósítása és a hajtórúdcsavar nagyobb szilárdságúra történő cseréje hozta tudtommal, de erről DGKUm tudna pontosabbat és bővebbet mondani. A túrbófeltöltő típusa BBC-VTR 320, a protókon nem tudom milyen feltöltő volt.

Gábor