BPO-700 Creative Commons License 2003.11.09 0 0 23
A 11-es villamos közlekedéstörténete -től napjainkig:

1920-as évek végén
A 11-es villamosok Közvágóhíd - Múzeum körút - Vilmos császár (Bajcsy Zsilinszky) út - Váci út - Újpest útvonalon közlekedett.
1930-as évek végén
A 11-es villamos Közvágóhíd - Múzeum körút - Vilmos császár (Bajcsy Zsilinszky) út - Szent István körút - Margit híd - Zsigmond tér útvonalon közlekedett.
1940-es években
A 11-es villamosok már Flórián térig közlekedtek.
1945.07.21.
A 11-es villamosjáratot Tolbuchin (Vámház) körúton és a Belgrád rakparton át az Eskü (Petőfi) térig hosszabbították meg.
1946.10.14.
A 11-es villamosok Móricz Zsigmond körtér és Zsigmond tér között közlekedett a budai Dunaparton át.
1946.11.17.
A 11-es villamosok Móricz Zsigmond körtértől már Nagyszombat utcáig közlekedett.
1948.10.17.
A 11-es villamosok Nagyszombat utcától Széll Kálmán (Moszkva) térig közlekedtek.
1949-ben
A 11-es villamosok Széll Kálmán (Moszkva) tér - Krisztina körút - Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.
1958-ban
A 11-es villamosok Óbudai kocsiszín és Margit híd, budai hídfő között közlekedtek.
1971.03.07.
A 11-es villamosok Császárfürdőig közlekedtek.
1972.12.31.
A 11-es villamos ismét Margit híd, budai hídfőig közlekedett.
1981.01.09.
A 11-es villamosjárat megszűnt.
/Az éjszakai közlekedését a 111É jelzésű autóbusz biztosította./
1990.12.11.
11-es jelzéssel "betét"járat közlekedett Angyalföld, kocsiszín és Káposztásmegyer, Szilas-patak között. (14-es villamos betétjárata)
1995.12.24.
A 11-es villamos-"betét"járat - takarékossági okok miatt - megszűnt.

Akinek pontasabb adata van, kérem írja meg!
Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: Blöky (17)