rdpapa Creative Commons License 2003.12.16 0 0 33
Szeva Skacok!
A hétvégén volt szerencsém teszvezetni egy 1,4 TDCI Fusion+. Igaz csak kb. 10 km-t vezettem, de az így szerzett tapasztalataimat megosztom veletek: A külsőt nem ecsetelem. Elől nekem (176 cm/89 kg) megfelelő a térkínálat, kényelmesen el tudtam helyezkedni. Véleményem szerint minden kézre esik. Beindítás után (meleg volt a motor) meglepett, hogy milyen csendes a motor, még a húzatások során sem feltűnő a dízelhang (ellentétben kollégám 1 éves 2,0 TDCI mondeójával). A tesztautón 17 colos könnyűfémfelnik voltak téligumival, kívülről nagyon jól mutat, de menet közben nagyon zajos. Szerintem kiválóan gyorsul a kicsike és ehhez mindössze 2000 fölött kell tartani a fordulatszámot (1,4 90 lovas Opel Astra ilyet csak négyezer felett tud igaz a nyomatéka is jóval kevesebb a motorjának). Élvezetes a fruzsival autózni szerintem kanyarokban is jó a gép. A hátsó sorba kényelmesen beférek magam mögé és valószínűleg a gyerekülésben ülő poronytaim lába sem érné el az első ülés hátát - ha itt lennének - és nem tudnának hisztijüknek rugdosással kellő nyomatékot adni. Sajnos szűkösnek éreztem a hátsó üléstér szélességét. Kiszállva és az első szélvédőn bekukucskálva ennek oka ki is derült: a hátsó ajtóknál kezd az utastér szűkülni. A hátsó ajtók vénénél szerintem kb. 5 cm-el szűkebb az utastér mint az elejénél. Ez sajnos azt jelenti, hogy a két gyerekülés mellé nagyon szűkösen lehet beférni és hosszú távon ez valószínűleg kényelmetlen. A csomagtartó a kis autókhoz képest óriási de ez végül is egy "Fiesta-combi". Összességében szerintem ez egy kiváló kis autó ami négy fős családoknak ideális választás nem értem miért veszik a konkurencia kis autóit miközben ez veri bármelyiket, ha drágább is kicsivel szerintem megéri! Bocs, hogy ilyen hosszú voltam és kéretlenül zaklattalak benneteket a véleményemmel.
Előzmény: BerTom (18)