"1961.06.15.
25Y jelzéssel ...
1965.07.07.
A 25-ös és a 25A jelzésű autóbuszok Kacsóh Pongrác úttól közlekedtek"
A kettő között valamikor a 25-ös belső vá.-át visszahelyezték a Hősök terére.
25A mint olyan akkor per pillanat nem létezett.
"1977.01.01.
Az alábbi viszonylatszám változások történtek:
25Y - ??? (Útvonalából itélve: 70)"
Igen, de ez a számváltozás jó 10 évvel korábban következett be. Hogy helyt adjon a következőnek:
"/Figyelem! Ez a 25A jelzésű autóbusz a mai 74A trolibusz útvonalán közlekedett: Kacsóh Pongrác út - Csáktornya park. Sajnos ennek beindulása, illetve megszűnése számomra ismeretlen!/"
Nem 25A, hanem 25Y(II) volt, 1967-ben v. 68-ban indult, eredeti útvonala:
Kacsóh P.uti aluljáró - Kacsóh Pongrác út - Rákospatak u. - Ungvár u. - Kassai tér - Kelen József (=Vásárhelyi B.?) u. - Amerikai út - Erzsébet kné.útja - Mexikói út - Kacsóh uti aluljáró, körforgalom.
(Ezt biztosan tudom, mert 68-ban költöztünk a Kacsóh Pongrác uti ltp.-re)
1969: A 25Y-t a Kacsó Pongrác úton, ill. az Ungvár utcán épült új hidakon a Miskolci u.-ig hosszabbítják.
A felüljáró építésének megkezdése miatt a vá.-okat áthelyezik a Korong u.-ba.
1971: a 25Y-t a Csáktornya parkig hosszabbítják, csuklós kocsikat kap (Ik180).
1972.03.hó: az Erzsébet kné. útja átépítése miatt a 25, 125 az Amerikai út helyett kifelé Kacsóh - Rákospatak u. útvonalon, befelé a Mexikói út helyett Rákospatak u. - Ungvár u. - Kelen J.u. útvonalon közlekedtek.
(A lakótelepi utasok ált. felszálltak a jóval sűrűbben közlekedő 25-ösre, ezért a 25Y csuklósai kihasználatlanok lettek...)
1972.12.23: a 25Y helyét a 74, 74A veszik át (ekkor még autóbusz!)