DGKUm Creative Commons License 2004.01.03 0 0 258
Sem a hozzá tartozó vezérlési rajzon nincs nyoma, sem a DVM 10-2 Ganz-MÁVAG-ban készült MŰSZAKI LEÍRÁSÁ-ban nem említik a menetszabályozó állásainak felsorolásakor, hogy a vontatómotorszellőző X-ben indulna.

A Vezérlés I. rajzon megtalálod a menetszabályozó X állásában meghúzó R7 relét,ez pedig a Vezérlés II. rajzon a Z 72 diódán át táplálást ad a KS5, KS6 kontaktoroknak, ezek felépítik a tartásukat a Z 71 diódán. Tehát indultak a szellőzők X-ben a sorozaton is, az viszont nem lehetetlen, hogy utólag az automatikus indítást megszüntették a V 46-hoz hasonlóan, mert mi ezt nem igazán szerettük.

GaGe-nak a söntölés főáramköri elvét magyarázd el, mert az egyedülálló.

...a surlódásos lengéscsillapítóval járó M63 003-as sem csikorgott-nyikorgott úgy, mint a nullsorozat V63-as...

A csikorgás nem a lengéscsillapítótól, hanem a vonóerő átadó rudazat mangán csapjaitól ered. Ezek dízel mozdonyainkon az olajfolyás miatt mindig kenve voltak.

Az eredeti UFC forgóváz tapadása volt jobb a KRUPP-nál, a kiegyenlítő berendezés, összekötő szerkezet kiszerelése után már messze nem olyan. És, sajnos, a 0 sorozat V 63-ból jó mozdonyt már Ud sem tudna csinálni.

Előzmény: Szöcske 001 (257)