R0fike Creative Commons License 2004.07.24 0 0 54
Sziasztok!

Nem néztem meg a kivi által emlegetett helyeket, amit pótolni fogok.

Nem értem a nagy felháborodást, hogy mekkora károkat okoznak a DH-sok.
(nem állítom azt, hogy nem okoznak problémát, csak a mértékét, megitélését vitatom)

Mi a különbség a DH-sok által okozott nyomok és az egyszerűen kirándulók által kijárt utak között?

A fogasról való letiltás egy egyszerű populista megnyílvánulás, semmi több. Az érintettek úgysem jutnak megfelelő nyílvánossághoz, a kocsmában politizálók meg elégedettek lesznek. (esetleg be kellene tiltani a DH bringák, alkatrészek forgalmazását??? )

A hegyen a természetvédelmet nem a fogasról letiltással kellene kezdeni.

A Normafa végállomáson mossa a busz belsejét a sofőr slaggal.

A buszok motorjai elavultak, füstölnek, talán ez is károsítja kicsit a környezetet.

A rengeteg autó, ami nem talál megfelelő számú parkolót, beáll mindenhová , komoly keréknyomokat hátrahagyva.

A kirándulók által eldobált szemét!

Városi közlekedés: egy korábbi hozzászólásban említette valaki, hogy inkább korlátozzák a városi autóforgalmat.

Ez egy komoly lehetőség lenne. Kisebb forgalom, kevesebb dugó, sűrített BKV menetrend, talán akkor többen hagynák otthon az autót. Talán.

Jobb, modernebb járműpark a BKV-nak ismét csökkenthetné a légszennyezést, akkor nem jelentene akkora problémát a városon átkerékpározni.

Ez egy csodás álom, a megvalósulásának van azonban egy óriási akadálya: PÉNZ!

Az államnak, üzemanygaforgalmazóknak, járműalkatrészkereskedőknek óriási bevételkiesést jelentene a csökkent mértékű forgalom, no meg a testmozgás miatt egészségesebb, hosszabb életű egyedek nyugdíját is finanszírozni kellene.

No meg gondoljatok csak bele, ki a fene foglalkozik a vidéken élő idős emberek közlekedésével? Pedig ott a legközelebbi élelmiszer-üzlet is pár km lehet.

Nem is beszélve az orvoshoz, kórházba jutás lehetőségéről, vagy ha valami APEh ügyet kell intézni, akkor is több tíz km-t kell utazni.

Mi meg arról az egetrengető dologról cseverészünk, hogy egy hegyre felvisz e bennünket a tömegközlekedési eszköz biciklivel, vagy el tudjuk e valahogy juttatni a mozgásképtelen kerékpárt a szervízbe.