Danchy bácsi Creative Commons License 2005.02.16 0 0 58
A villanymotor primitív. Na ja. Ne fárasszuk már egymást! Pont az a szép benne! Minél egyszerűbb valami, annnál kevesebb a hibalehetősége.

A fúziós reaktorról szerintem túl keveset tudunk. Én úgy tudom, hogy a fém nem nagyon hevítve, hanem nagyon lehűtve lesz szupravezető, mellesleg a szupravezetőben az áram nem végez munkát, tehát nem alkalmazható itt a szupravezető. (ismétlem, javítsatok)

A nagy lóerőkről annyit, hogy az nem gáz, mert egy 7X teljesítményű motor 3X teljesítményen járatva kevesebbet eszik, mint egy 4X telj. motor 3X krafton hajtva. De ettől függetlenül az elv elavult, és tényleg egy csomó cuccal tele van rakva, ami vezérli, jobbá teszi, de ez mind hibalehetőség. Ez utóbbi a villanymotor malmára hajtja a vizet.

A hidraulikus hajtásról annnyit, hogy a hidraulikus fokozatnélküli hajtómű és a (hagyományos) hidraulikus nyomatékváltó (régebbi automaták) egyaránt pazarlóak. Ugyanis a hidrohajtásban az olaj dolgozik, ami ugyebár nem csinál közvetlen kontaktot, emiatt a hajtóműben veszteség jön létre.