G-fourty Creative Commons License 2005.02.18 0 0 81
Azért ez nem ilyen egyszerű. Azokon az "alkatrészcserélő helyeken" komoly problémákat oldanak meg. A modern autók diagnosztikája egyáltalán nem egyszerű feladat. Persze. "Csak" kicserélik a hibás alkatrészt. Miután "csak" megtalálták, hogy melyik az. Sok kábelköteg/csatlakozó hiba is van. Na ezeket megtalálni néha szép mutatvány. A szervizelés egyre komolyabb tudást igényel. Az, hogy régen újratekercseltek egy indítómotort ma meg kicserélik miben tér el? Régen a tekercselést cserélték ki, ma meg az egészet úgy ahogy van. A tekercselést máshol végzik. Megváltoztak a dolgok.


"az autok attekinthetetlennek vannak kitalalva. vonohorgot akarsz? oke, de 4 ezer euro lesz, mert a vas ugyan draga, viszont be kell programozni a buszos villamossagi rendszert."

Ebben sajnos van igazság. Annyi idiótaságot és hülye megoldást építenek az autókba, hogy az elkeserítő. Éppen csak leszopógép meg seggkinyalógép nincs bennük (de fogadok hogy lesz ez is nemsokára). Rengeteg a fölösleges beépített "kényelmi" eszköz és megoldás. Az ergonómia viszont sokszor katasztrofálisan szar (pl. Suzuki Wagon R+ sípcsontkettévágó polc a kesztyűtartó alatt).

De ez a tendencia sajnos, mert NEKED és NEKEM (a célközönségnek) EZ kell. Ha nem ez kéne, nem vennéd meg. Mivel megveszed, igazolod néhány rettentő kreatív idióta elméleteit. Ők pedig nem várják meg amíg te megmondod nekik, hogy mi kell neked, hanem RÁJÖNNEK. Maguktól, mert baromi okosak.

Az eladások viszont sajnos fontos dolgok, mert ha nem adod el, akkor nincs hasznod és csődbe mész. Mihelyt az eladásaid nincsenek rendben szarban vagy. Ha nem ezt tartod szem előtt, akkor befulladnak a környezetkímélésre irányuló törekvéseid, mert te ugyan nagyon környezetbarát villanyautót csinálsz, de a szomszéd gyár szarik erre rá, és lenyom a büdös benzines autóival mert nagyobb profittal tudja eladni. Mert AZ EMBEREK megveszik.
Előzmény: vomit (79)