Vasti Creative Commons License 2005.10.10 0 0 2

edk440, köszönöm a hozzászólást!

Egyenlőre úgyis akkut akarok cserélni, (a múltkor lemerült, miközben fél napig "nagytakarítottam", és nyitva voltak az ajtók, meg szólt benne a rádió. Ráakasztottam a fater töltőjét, de gondoltam előtte azért belenézek... Hát jól tettem: folyadékot szinte nem is láttam benne, fél liter ioncserélt vizet bele kellett öntenem, mire ellepte a cellákat. Azóta sem az igazi: pedig egy napig töltöttem, de ha pár napig nem hasznélom, eléggé lassan teker az önindító... Akkor mi lesz -10 fokban?!) majd utána meglátom, még mindig nehezen indul-e. Bár amikor még hajtotta rendesen, akkor is előfordult, hogy 3x is meg kellet hajtatnom (egyszerre kb. 5mp-nél többet nem szoktam kínozni), mire bendult :-(((

A rángatásos problémával meg az a gond, hogy ha injektoros az autó, hová vihetem?! A márkaszervizekről az igazat megvallva nem hallok túl jókat... Nagy pénzekért kétes minőségű munka.
Egyáltalán hozzá lehet nyúlni egy ilyen autóhoz mág valamennyire? Vagy olyan ez is, mint a számítástechnika: fődarabokat cserélnek, itt pl. komplett elektronika, meg hasonlók?

Régi jó GolfI 1.1: csavarhúzó, 10-es villás, strobi, és még én is be tudtam állítgatni, hogy úgy menjen, mint egy óramű ;-))

Üdv!
Előzmény: edk440 (1)