zorki Creative Commons License 2005.11.01 0 0 7

Geo

Az autópályában nem az zavar, hogy hova könyvelik. Vidéki vagyok, így pontosan tudom mit jelent ha megépül. (Az egy következő kérdés és nem is teljesen témába vágó, hogy mennyi az ára. Az már elég nyilvánvaló, hogy az árát nálunk az útlobbi dönti el.)

Az előkészítés és bonyolítás, amiben bőven akadna tennivaló. Ennek egyrészét örökölték. (Az M3-as nyomvonalán előző ciklus alatt évekig vitáztak Kósa lobbizása miatt. De más autópályák nyomvonala sem volt előkészítve tervezés, kisajátítás is utsó pillanatra maradt.)

Ezt Kóka az átszervezéseivel tovább bonyolítja.

A MÁV-nál meg a pályépítést kellene valami módon jobban bepasszírozni az NFT-be, hogy legalább arra kapjunk több uniós támogatást.

Másrészt már csak az InterCity járatok használhatók a vasúton, arra meg csúcsidőben nem kapsz jegyet. Arra nincs pénzük, hogy elég kocsit vegyenek.