lehet, hogy belefáradtam már a "cseszegetésbe" (mármint azokéba, akik tehetnének valamit).
Nézd meg, hogy hol szoktak traffipaxozni. nem ott (illetve ritkán ott), ahol tényleg balesetek lehetnek a gyorshajtás miatt. Sokkal inkább ott, ahol indokolatlan a korlátozás és milyen jól lehet beszedni a pénzeket.
Szerinted miért tesznek az autósok a seb. korlátozó táblákra?! Azért, amit pár hónappal korábban a Totalcar is megírt, magyarul előre kihelyezett, kintfelejtett táblák, lustaságból le nem takart táblák.
Az a büdös nagy igazság, hogy ez már a Péter és a farkas meséjét idézi. Sok felesleges tábla miatt már a végén az "értelmes" táblát is mellőzik az emberek.
(bő egy éve Debrecenbe mentünk, mindenhol 60-as tábla, mert kintfelejtették, de mindenki tudna ilyen helyeket)
Ellenben a lakott településen belüli 50-es korlátozást (by helységnévtábla) nagyon keményen betartatnám és büntetném. Mondjuk nem a település kezdete tábla után 2m-rel....
A kamionok tachográfját is rendszeresen nézném. Mondjuk ezzel az a jogi kiskapu, hogy igaz, hogy a 70-es útra nem lehet úgy kerülni 10km-en túlról sehol, hogy ne legyen lakott település, így a tachográfon kellene lenni max. 50km/h-s szakasznak, de ugye nincs GPS-es flottakövetés rendőrség által elérhető adatokkal, mely bizonyítaná, hogy volt a lakott településen és ott is 80-nal ment...
2. pontodra?
4 éven belül nincs módod seggberúgni őket, ha az általuk hozott rendeleteken belül garázdálkodnak. Márpedig ha van eszük, akkor ezeket nem hágják át.
4 év után legfeljebb másik gengsztereket tudsz megválasztani. Ha bármilyen sérelem ér, a rendőrök is úgy állnak a dolgokhoz, hogy a legkevesebb melójuk legyen. De ez már "hagyomány" ebben az országban.
A melóhelyen is hiába dolgoznál többet, jobban, dinamikusabban, a feletted levők/szervezeti működés nem engedi, mert nekik a status quo kényelmes.