Törölt nick Creative Commons License 2005.11.09 0 0 128

Szia!

 

Technikailag LEHET, de nem erkölcsös (és pl. az adatvédelmi törvénynel is ellentétes, vagyis komoly perre és kártérítsére számíthat az a munkáltató, akináél erre rájönnek és bizonyítani tudják).

Elvileg a "befigyelés" mindig is az alközpontok szolgáltatásának a része volt, DE a kötelező (most nem akarok hazudni, hogy mikor mi, de) (hazai) ipari/ágazati/szolgáltatási szabványok avagy a világszabványok (CCITT, ITU, ESTI..) kötelezték ilyenkor meghatározott befigyelési jel kiadására az alközpontokat.

 

Ettől fügetlenül még egy mezei telefonközpontos is simán behallgathatott, a szerelőről-technkusról nem is szólva, akár úgy is, hogy ne vegyék észre.

 

MA már ez nem annyira egyszerű, épp a fejlettség miatt, de HA a technikai opció megvan és az IGÉNY az üzemben tartó részéről, akkor az egész már "CSAK" jogi kérdés.

 

 

Üdv!

Robi

(Maus Róbert Péter)

Előzmény: liticarb (126)