Szia!
Technikailag LEHET, de nem erkölcsös (és pl. az adatvédelmi törvénynel is ellentétes, vagyis komoly perre és kártérítsére számíthat az a munkáltató, akináél erre rájönnek és bizonyítani tudják).
Elvileg a "befigyelés" mindig is az alközpontok szolgáltatásának a része volt, DE a kötelező (most nem akarok hazudni, hogy mikor mi, de) (hazai) ipari/ágazati/szolgáltatási szabványok avagy a világszabványok (CCITT, ITU, ESTI..) kötelezték ilyenkor meghatározott befigyelési jel kiadására az alközpontokat.
Ettől fügetlenül még egy mezei telefonközpontos is simán behallgathatott, a szerelőről-technkusról nem is szólva, akár úgy is, hogy ne vegyék észre.
MA már ez nem annyira egyszerű, épp a fejlettség miatt, de HA a technikai opció megvan és az IGÉNY az üzemben tartó részéről, akkor az egész már "CSAK" jogi kérdés.
Üdv!
Robi
(Maus Róbert Péter)