Törölt nick
2005.12.17
|
|
0 0
142
|
nezd hetente repulok tudom mi van, en csak azt mondom 12 ora az extrem, es van olyan hogy customer service, meg attitude.
Sok legitarsagnak az AMECO szervizeli a gepet vagy az LH technik vagy tok mindegy, az utast ez nem erdekli es jogosan nem erdekli. Viszont ha rossz a beszalito es sok hiba van miatta akkor valtoztatok a beszalliton. Vagy olyan szerzodesben vagyok veluk ahol ok hibaznak ok fizetik a karpotlast. (ne mond azt ilyen nincs mert a mi legitarsasagunknal igy van). Vagy szerzek egy uj beszallitott. Na de ez a Wizz esetben nem megy mivel hogy az LH technik resz tulaj. es miert resz tulaj mert csak igy tudodd neki fizetni a Wizz.
Amugy Londonra ne a Wizz-t valassza az ember mert nincs bazisa. Ezt tudni kene elore?????
A lenyeg az a Wizz elvesztett egy utast nem? |
Előzmény: Lord Sage (141)
|
|