névtelen Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1428
Most egy picit - de tényleg csak picit - az ördög ügyvédje leszek.
Szóval, azért a 225 nél számít, hogy _konkrétan_ hol volt..
Mert van olyan is, hogy ki van téve a lakott település tábla és még semmi sincs ott.
Pl. egy 2x2 sávos, nyílegyenesen vezető városi gyorsforgalmi úton, ahol nincs szintbeli keresztezés, éjszaka van és ismert a terep (pl. autópálya bevezető szakasz), ott a 225 _akár_ enyhébb lehet, mint a 80 egy iskola előtti mellékutcában, zebrán, iskolaidőben, ahol épeszű ember 30-al megy..
Nem védeni akarom a gyorshajtót, nem érdemel életében soha többet jogosítványt, de szerintem fontos a körülmények ismerete is.

Amúgy, az ilyeneket, - azaz a nagyon durva, életveszélyes szabálysértést - úgy bírálnám el, mintha az illető okozott volna balesetet. Azaz bíróság.. csak épp ma magyarhonban ez nem megy, amíg nyílegyenes, kihalt főúton a 90 helyett kint lehet "felejteni" egy 30-as táblát sok km-en át... (aki ezt teszi, azt szintén úgy büntetném, mint aki 3x-an túllépi a sebességhatárt..)
Előzmény: yenoee (1426)