kswturbo Creative Commons License 2006.01.26 0 0 4

Bondzsornó, szinyóre Slint!

 

Sztem mint minden  használtautó, egyedi lutri.

Nekem mongyuk bejött, de ez semmire nem gar.

Turbós, meg kombi (SW), pár hónapja írtam róla a Lancia topicba, megtalálhatod.

Próbáltam pár gépet az elmúlt 20 évben, és szerintem használtan nincs reális versenytársa (ár/teljesítmény/luxus).

Egyszer kellett rendbehozni, az nem két fillér, utána vigyázni rá (néha kiforgatni azért nem árt a motort:)) és aztán kutya baja. A turbónak se. (Német chip, neten megtaláltam közben a táblát: 265 packó, 360 Nm). Sok rövid úttal most 12 alatt eszik - alig többet egy 1.8-asnál.

Ja, hát figyelni kell minden rezdülését, este a garázsban leállítás előtt fülelni, falsra, egyébre, mert a gumicső ebben is repedhet, aztán jön vele minden. (Előírt minőségű) folyadékokat mindig szintre állítani + az elektronika, mert kereszül-kasul hülyeségeket tud művelni. Alapból legyen otthon WD-40, de az másra is kell.

Nem nagy hibák. Kasztni, futómű masszív, utastér kímélve tartós lehet.

Szerviz: na, az nehéz ügy. Amit tudok, magam, amit nem, azt kis szervizben szemem előtt, amit úgy se, akkor - utoljára - márkaszerviz. Alkatrész van gyári is, kopóból, szűrőből érdemes utángyártottat, na meg a bontók.

Nem német (!!!): hajtás előtt, alatt, közben figyelmet igényel.

De amit tud:)))))