BszHÉV
2006.03.04
|
|
0 0
153
|
A reklámszerződés szerint a reklám megrendelőjének kell gondoskodni a megfelelő eltávolításról. Erről a BKV általában lemond, hiszen akkor enyivel alacsonyabb áron tudná csak eladni a reklámfelületet - ha ez után az ár után akarná még lecsutakoltatni velük, a reklámozók a szemébe röhögnének, és a BKV leshetné a megrendeléseket. Ezért a BKV inkább maga takarítja el a mocskot, de még olcsóbb, ha el se takarítja. Külön pikantériája a dolognak, hogy nem lenne drága olyan ragasztót kikísérletezni, ami mondjuk a sós vízzel, vagy egyéb egyszerű vegyülettel reagálva leválik, vagy hasonló. Modern vegyészettel csodákat lehet tenni. Ehelyett hagyományos ragasztót használnak, ami könnyen elválik, így egyben le lehet szedni a reklámot, de a ragasztó bizony ottmarad. Ami engem legjobban zavar, hogy a friss főműhelyes kocsikat is telereklámozzák. |
Előzmény: $$$ (149)
|
|