Szab_pazsit Creative Commons License 2006.04.10 0 0 100
"- A tömegközlekedés használói szinte sehol a világon nem fizetik meg a tömegközlekedés teljes költségét. A fennmaradó részt mindíg az állam vagy az önkormányzatok fizetik meg az adóbevételükből.

Na persze! Hiába ezt mondják, de a vezetők mennyit kapnak, és mire áldozzák azt? Nem hinném, hogy pont mi ránk, a mi kedvünkre csinálják a dolgot!"


Akár hiszed, akár nem, de tényleg ugy van, hogy kb. 30-40% között mozog az a rész, amit ténylegesen megfizetsz a jeggyel(már ha veszel..) a többit a költségvetés állja. De a világon sehol sem nyereséges a dolog, kb. hasonlo részben szorul állami támogatásra.

"- 3. környezetvédelem, a környezeti erőforrásokkal való takarékosság (ide értem a helytakarékosságot is).

Az Euro motoros buszok azok kevesebbmérgező gázt bocsáltanak ki, de általában régi buszok közlekednek. A helytakarékosság helyett inkább szardíniás-doboz effektus van, vagy csuklós járatokon alig 2-3 ember. Ezt mind látom, tapasztalom."


Namost szerintem az a helyzet, hogy akármilyen régi, büdös is az a busz, valószínűleg még így is kevesebb káros anyagot bocsájt ki, mintha az összes rajtaülő külön-külön autoba ülne. Ez pedig akárhogy is nézzük, de környezetkímélő.
A szardiniás-doboz effektus pedig teljesen helytakarékos, mi a gond vele? :))


Fogas ügyben lett valami változás egyébként? Betiltották végre a DH-sok ellen? Nem igaz, hogy valakinek gondot okoz egy jó bicajjal 300m szintkülönbség!
Előzmény: Labzo (69)